ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Επειδή υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τη διαχείριση των κωδικών του ιδρυματικού λογαριασμού των φοιτητών οι οποίοι συνεχώς ξεχνούν τον κωδικό πρόσβασής τους ενώ έχουν όλα τα εργαλεία προκειμένου να μπορούν να τον αρχικοποιούν (reset) μόνοι τους (με χρήση του προσωπικού τους email ή κινητού τηλέφωνο), παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να διαβάσουν προσεκτικά τα κάτωθι:

Οδηγίες για τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό των χρηστών του ΤΕΙ Ηπείρου

Ο Ηλεκτρονικός Λογαριασμός για πρόσβαση σε ιδρυματικές (πχ Φοιτητολόγιο) και ομοσπονδιακές (πχ Ακαδημαϊκή Ταυτότητα) υπηρεσίες είναι αυστηρά προσωπικός και θα πρέπει ο χρήστης να φροντίζει για την προστασία αυτού (φυλάσσουμε σε ασφαλές σημείο το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβαση).

Η ενεργοποίηση του λογαριασμού γίνεται μέσω της υπηρεσίας Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού του ΤΕΙ Ηπείρου (https://uregister.teiep.gr) μία μόνο φορά και έκτοτε κάθε χρήστης δεν μπορεί και δεν χρειάζεται να ξαναχρησιμοποιήσει την υπηρεσία Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού.

Το όνομα χρήστη δεν αλλάξει. Ο κωδικός πρόσβασης είναι δυνατόν να αλλάξει μέσω της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.teiep.gr/).

Η υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικών δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη:

1. Να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης του ηλεκτρονικού του λογαριασμού

* Μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.teiep.gr/) κάνω είσοδο με τον παλαιό μου κωδικό, στην συνέχεια επιλέγω «Αλλαγή Κωδικού» και ακολουθώ τις οδηγίες.

2. Να καταχωρίσει τα στοιχεία επικοινωνίας του μέσω των οποίων μπορεί να γίνει ανάκτηση πρόσβασης σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης

* Μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.teiep.gr/) κάνω είσοδο με τα στοιχεία του λογαριασμού μου, στη συνέχεια επιλέγω «Καταχώριση στοιχείων», εκεί πληκτρολογώ το email μου και το κινητό μου τηλέφωνο και πατάω «Αποθήκευση»

3. Να κάνει ανάκτηση πρόσβασης σε περίπτωση που δεν θυμάται το κωδικό πρόσβασής του με χρήση του προσωπικού του email ή του κινητού του τηλεφώνου.

* Η διαδικασία απαιτεί να είναι δηλωμένο το email ή/και το κινητό τηλέφωνο του χρήστη.

* Μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.teiep.gr/) κάνω κλικ στο «Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου» και μεταβαίνω στην σελίδα https://mypassword.teiep.gr/reset_password.php
Εισάγω το όνομα χρήστη και το email του χρήστη (Αποστολή με e-mail) ή το κινητό τηλέφωνο (Αποστολή με sms) και πατάω «Συνέχεια»
Η διαδικασία συνεχίζεται μόνο σε περίπτωση που υπάρξει επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη δηλαδή αν το όνομα χρήστη ταιριάζει με το email ή το κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρήσει ο χρήστης οπότε ανάλογα με το πως έχει επιλεγεί να γίνει η ανάκτηση πρόσβασης:

§ (Αποστολή με e-mail) à Του αποστέλλεται στο email ένα μήνυμα με ένα link το οποίο τον οδηγεί στο να ορίσει νέο κωδικό πρόσβασης

§ (Αποστολή με sms) à Του εμφανίζεται ένα μήνυμα ότι θα πρέπει να στείλει από το κινητό του τηλέφωνο το μήνυμα TEIEPPASS στον αριθμό 6981345681 και εν συνεχεία να περιμένει να του έρθει sms με το pin. Μόλις του έρθει το pin το πλαίσιο «Αναμονή για SMS …» αλλάζει και εκεί θα πρέπει να πληκτρολογηθεί το pin προκειμένου να οδηγηθούμε στην σελίδα ορισμού νέου κωδικού πρόσβασης

ΠΡΟΣΟΧΗ

· η διαδικασία μέσω του κινητού θα πρέπει να γίνει εντός 10-15’ το πολύ και θα πρέπει ο χρήστης να παραμείνει στην αντίστοιχη ιστοσελίδα μέχρι να του αποσταλεί το pin και να εισάγει το pin στην ιστοσελίδα

· το sms θα πρέπει να αποσταλεί από το καταχωρημένο κινητό τηλέφωνο και όχι από κάποιο άλλο

4. Να ξεκλειδώσει το λογαριασμό του σε περίπτωση που αυτός κλειδώσει. Κάθε λογαριασμός κλειδώνει μετά από συγκεκριμένο αριθμό συνεχών αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου σε οποιαδήποτε υπηρεσία. Ο λόγος που κλειδώνει είναι για την προστασία του ίδιου του χρήστη (πχ διότι μπορεί κάποιος άλλος να προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό του). Σε περίπτωση που ο λογαριασμός κάποιου χρήστη κλειδώσει τότε μέσω της διαδικασίας ανάκτησης πρόσβασης που περιγράφεται στο προηγούμενο βήμα με το που ορίζεται ο νέος κωδικός ξεκλειδώνει αυτόματα και ο λογαριασμός του χρήστη.

Έχει παρατηρηθεί ότι πολλοί χρήστες (κυρίως φοιτητές) παρ’ ότι έχουν ενημερωθεί για τις δυνατότητες που τους προσφέρει η υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικών του ΤΕΙ Ηπείρου, να μην κάνουν χρήση αυτών να συνεχίζουν να απευθύνονται στις γραμματείες των τμημάτων και στο διαχειριστή του συστήματος για ανάκτηση πρόσβασης.

Λόγω του μεγάλου αριθμού χρηστών αλλά και της χρονοβόρας διαδικασίας ελέγχου/ταυτοποίησης και αλλαγής των στοιχείων πρόσβασης των χρηστών η ανάκτηση πρόσβασης σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε περίπτωση απώλειας των στοιχείων πρόσβασης του λογαριασμού μπορεί να διαρκέσει ακόμα και 5 εργάσιμες ημέρες.

Για τον παραπάνω λόγο, παρακαλούνται όλοι οι χρήστες που διαθέτουν Ηλεκτρονικό Λογαριασμό στο ΤΕΙ Ηπείρου, να ελέγξουν άμεσα τα στοιχεία επικοινωνίας που είναι δηλωμένα στον λογαριασμό (ότι είναι συμπληρωμένα και σωστά). Σε περίπτωση που ο χρήστης αλλάξει email ή/και αριθμό κινητού τηλεφώνου θα πρέπει να τα δηλώνει άμεσα στην υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικών προκειμένου να μην αντιμετωπίσει πρόβλημα πρόσβασης σε υπηρεσίες σε περίπτωση που ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού του.