ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Από σήμερα Τρίτη  21/03/2023 μέχρι και την Πέμπτη 06/04/2023 οι φοιτητές να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου Ακαδ. Έτους 2022-2023. Οι δηλώσεις μαθημάτων είναι υποχρεωτικές για όλους τους φοιτητές (ακόμα και για αυτούς που έχουν ολοκληρώσει όλα τα μαθήματα). 

Οι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν για παρακολούθηση το σύνολο των μαθημάτων που οφείλουν κατά το εαρινό εξάμηνο, χωρίς κανένα περιορισμό συνολικών ωρών παρακολούθησης ή τυπικού εξαμήνου διδασκαλίας.

Τρόπος λειτουργίας των δηλώσεων:

  • Η υποβολή της δήλωσης ολοκληρώνεται με την ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της.
  • οι φοιτητές <=8ου εξαμήνου πρέπει να δηλώνουν σειριακά (από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο εξάμηνο) τα υποχρεωτικά μαθήματα που χρωστούν
  • δεν επιτρέπεται να δηλωθεί μέρος μεικτού μόνο, αλλά αναγκαστικά και τα 2 μέρη του (εκτός αν το 1 μέρος είναι περασμένο)
  • Οι φοιτητές που έχουν δηλωμένες ομάδες γλωσσών, μπορούν να δηλώσουν γλώσσες μόνο από αυτές τις ομάδες. Όμως το σύστημα, τους δείχνει και τις γλώσσες των άλλων ομάδων. Αν κατά λάθος επιλέξουν ένα μάθημα άλλης ομάδας γλώσσας δεν τους κάνει τη δήλωση αυτού του μαθήματος γιατί δεν ανήκει στην ομάδες γλωσσών τους (επιτρέπεται μέχρι 2 ομάδες γλωσσών)
  • Όλες οι γλώσσες Α, αντικαταστάθηκαν από τις αντίστοιχες γλώσσες Β και οι ονομασίες των Β άλλαξαν σε σκέτο «ΓΛΩΣΣΑ» . Πώς λειτουργεί:
    • Αν ο φοιτητής Χ έχει περάσει το μάθημα ΓΛΩΣΣΑ Α Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ), τότε στα διαθέσιμα μαθήματα προς δήλωση θα βλέπει και το ΓΛΩΣΣΑ Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ), αλλά
      • αν το δηλώσει θα τον ενημερώνει ότι το έχει ήδη περασμένο, αφού έχει περάσει το ΓΛΩΣΣΑ Α Ι (αγγλικά) και θα προχωράει τη δήλωση χωρίς πρόβλημα. Το μάθημα δεν θα προσμετράται στις ώρες.
      • Αν δεν το δηλώσει, το σύστημα θα θεωρεί και πάλι έγκυρη τη δήλωση και θα προχωράει σε επόμενους ελέγχους.
    • Αν ο φοιτητής Χ ΔΕΝ έχει περάσει το μάθημα ΓΛΩΣΣΑ Α Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ), τότε αναγκαστικά θα πρέπει να δηλώσει το αντίστοιχό του ΓΛΩΣΣΑ Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ) που είναι υποχρεωτικά για το Α εξάμηνο
    • Με το ίδιο τρόπο αντιμετωπίζονται όλα τα μαθήματα ΓΛΩΣΣΑΣ.
  • για τους φοιτητές που ακολουθούν ΠΣ που μετά το 5ο εξάμηνο, πρέπει να αφήσουν τη μία από τις δύο γλώσσες, ισχύουν τα ακόλουθα:  
    • τεχνικά δεν υπάρχει τρόπος να υλοποιηθεί η επιλογή μόνο μίας γλώσσα από το 5ο εξαμηνο και μετά, με το σύστημα Unitron. Ούτε στο cardisoftυπήρχε.
    • Αναγκαστικά οι φοιτητές στο 5ο εξάμηνο θα πρέπει να δηλώσουν και τα μαθήματα της γλώσσας που αφήνουν, όπως και σε κάθε επόμενο εξάμηνο τους.
    • TEI HΠΕΙΡΟΥ

Όσοι φοιτητές αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με την δήλωση μαθημάτων να επικοινωνήσουν με την κα Δημητρίου Αμαλία στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Διεύθυνση Δήλωσης Μαθημάτων: 

https://sso.uoi.gr/login?service=https%3A%2F%2Fclassweb.uoi.gr%2Flogin%2Fcas